MrsAkkurt 13 haftalık hamileyim göbek bölgemde kıllanma biraz fazlalaşmaya başladı böyle bi durum yaşayıp çözüm bulan var mı 🙄
Rknvlkn MrsAkkurt benim hiç olmamasına rağmen sarı sarı çıkmıştı göbeğim çok ince olsa da tüyden çok rahatsız oluyorum aldım bende sir ağdayla hiç çoğalmıyor zaten
Sahreyldrm MrsAkkurt çoğu kişide oluyor canım ben sorduğumda da doğumdan sonra dökülür dediler dökülmedi istersen alabilirsin tüyleri bı sakıncası olmadığını söylüyor doktorlar
MrsAkkurt cihanaraf bende yeni fark ettim bayağı çoğalmış inşallah geçer😑 Ssraa çok sinir bozucu bir durum 😂
Ssraa Daha çoğalır onlar😂 hepimizde çıktı çıkıyor. Ama doğum sonrası dökülür diyorlar. Ben doktoruma sormuştum aldırmanda sıkıntı yok demişti bir kere aldırdım eskisinden hallice az çıktı
anapanda12 15te başladı 29+2deyim çok şükür şuandan itibaren azalmaya başladı doğuma kadar da geçer belki bilemedim sarı tüylü olduğumdan mıdır nedir
Sahreyldrm MrsAkkurt belki kişiden kişiye degisiyordur canım ben de almadım yine almiycam bı zararı yok bana çok göze batmiyor
MrsAkkurt Sahreyldrm doğrudur canım bende almayı düşünmüyorum zaten ama biraz fazla geliyo bana sadece 😊