Neslihancoskun TunarinAnnesi canım ben adetim bi gün geçince evde yaptım ikinci çizgiyi silik gördüm hemen akşamda acilde kan testi yaptırdım 65 çıktı oranımız bence en az 1 gün geçsin öyle yaptır 3 gün önce yaptığımda negatif çıkmıştı bu arada
Aysemlg TunarinAnnesi ben adete 4 gün kala sabah normal test yaptım çıkmadı öğlen gidip kan verdim çıktı 😊
Hamis5 Ne zaman istersen yaptır canım . Gebelik testinde cıktıysa yaptırabilirsin . Ben üç kere test yaptım testte cıkmadı sonra kan testi yaptırdım hcg değeri 26 çıkmıştı yani o kadar yeniymiş ki testlerde bile cıkmamıs o yüzden 😄
matildaaa Hamis5 ilk çıkmadı dediniz. İlişki üzerinden ne kadar sonra baktınız ve çıkmadı? Benim de kanda negatif çıktı ama; adetim gecikti. Olabilir miyim die düşünüyorum 🙄
TunarinAnnesi Hamis5 <a href="https://hizliresim.com/DYzq6m"><img src="https://i.hizliresim.com/DYzq6m.png"></a>
TunarinAnnesi Annemmm2 <a href="https://hizliresim.com/bVqRy0"><img src="https://i.hizliresim.com/bVqRy0.png"></a>
Hafsamm Aysemlg adetime 8 gün kaldı göğüslerim falan ağırıyor dedim yapım belki çıkar. Yaptım tabi ki nehatif 🙄 bide bazıları çöpe atıyo sora bakıyor çift çizgi bende uyguladım aynısı çöpe attım hala aynı 😂 ağlanacak halime gülüyorum
Betulnebiazizoglu TunarinAnnesi silik bi çizgi var gibi ama ben bu gebelik testini beğenmedim yenile Canım
TunarinAnnesi Hafsamm evet ablacim zorda olsa gorunuyor cunki yumurtlama catlama kontrolu yaptim bu ay degerlendirdim