[bilinmeyen] bende 11 haftalık düşük yapmıştım canım ama hiç kalbini duymamıştık bu da çok hareketli olmayınca insan korkuyor ama hep normal diyorlar canım olabiliyormuş geçen hafta bende senin gibi hissediyordum bu hafta çok az daha anlıyorsun işte 😥