BernAlina canım bizler bunun net cevabını sana veremeyiz.İkisinin de kendine göre avantaj ve dezavantajları var.Doktorunla endişeni paylaş.Normal doğum olduğu takdirde çatın,bebeğin gelişi,kilosu rahat bir doğuma elverişli mi değil mi? Tereddüt ederse sezaryen olursun.Başka da seçenek yok maalesef bu ikisinden biriyle o bebek ordan çıkacak 😅 Hepimizde aynı korkular var,bizden öncekilerde olduğu gibi.Yalnız değilsin 😉