mutluhikaye
4 mayısta aşılama yaptırdım 7 gün önce kanama oldu progestan kullanmaya basladım ama kendimi regli olacak gibi hissettim dun almadım bugunden itibaren doktorum ikiye çıkardı böyle aptallık etmemin sebebi erken gebelik testi yaptım dün ve negatif çıktı, takvime göre regliye 3 gün vardı doktorum ise cok erken test için dedi testi dikkate almadı bende test sonrası hamile değilim heralde diye düşünerek evde dolanmaya basladım halbu ki yatarak geçir günlerini demişti dinlen uzanma itme düşük riski var gibi yat diyordu bana 🤦🏻♀️ kanamaların yerleşme kanaması olabilir dedi pazartesi kan testi yaptır dedi.
Benim gibi bu süreci ve problemleri yaşayan arkadaşlar var mı?
Şimdi aldım fitilimi yatıyorum kıpırdamadan🙈