Mngll
Rabbim'e şükürler Olsun Sağ Salim Aldım Minnoşumu Kucağıma ❤
Sizlere en başından anlatıyorum bayanlar, umarım Faydam Dokunur yeni Anne Adaylarına ❤ İlk bebeğim benimde çok merak ediyordum nasıl olacak edecek, doğum nasıl gerçekleşecek diye, Rabbim öyle yardım ediyormuş ki Kızlar 😊
Cumartesi akşam misafirlerim vardı, onları ağırladım gittiler, hiç bir ağrım yoktu, sadece adet sancısı gibi ağrılarım gelip gidiyordu son 2 haftadır, ama o akşam hiç birşeyim yoktu. Neyse misafirler 23.00 da gittiler, eşime dedim hadi biraz yürüyelim çok daraldım ettim dedim, tamam dedi çıktık 1 saat yürüdük eve geldim, çay içtim meyve yedim uyuduk, Sabah 6.30 da bi gözümü açtım su geliyor, Oda ne bn altıma mı yaptım acaba dedim, kalktım hemen doğruldum, baktım hala geliyor, Hemen banyoya koştum, üzerimi değiştirdim, emin olmak için bekledim, bu sırada ağrım yok ama kızlar iyiyim, sadece su geldi diye endişeliyim, tekrar tekrar 3 kez üzerimi değiştirdim, gerçekten de su geliyordu, çok sevindim koştum eşimi uyandırdım, kalk oğlumuz geliyor diye :) yok böyle bir mutluluk Rabbim herkese tattırsın ❤ Neyse evi toparladık herşey hazırdı herşeyi aldık çıktık, çıkmadan zemzem içtim hurma yedim, heyecan dan canım hiç birşey istemedi, sadece gidip doğurmak istiyordum, hastane ye vardığımız da yatışım yapıldı, eğer suyunuz geldiyse hemen gidin bebek enfeksiyon kapar, sancınız varsa evde sıklaşıncaya kadar bekleyebilirsiniz,
Hastaneye yatışım yapıldı girdim muayene oldum ettim bu arada iyiyim kızlar sancım falan yok, elime tesbih almıştım sürekli onu çektim ve orda doğum yapan herkese dua ettim, devlet hastanesinde doğurdum, yanıma kimseyi almadılar ara da ben çıktım,
Sabah 8.30 dan gece 00.00 ye kadar gözlem altındayım, Bebeğin enfeksiyon kapmaması için antibiyotik falan yapıldı,
00.00 den sonra sancım başladı, Sabah 6 ya kadar olan sancıları karşılayabildim, bol bol nefes alın verin, gücünüzü bağırmaya kullanmayın, Sabah 6 ya kadar bu şekilde idare ettim, sancılar 10 dakika da 5 dakika da bir geliyordu, 6 dan sonra sıklaştı, Belim çok ağrıdı, çıktım eşimi annemi görmeye, belime masaj yaptılar, o arada ağrıdan ben anne nasıl doğuracağım diyormuşum 😀😀😀 neyse 6 dan sonra girdim içeriye tekrar yattım sancılar geldikçe kıvranıyorum bir yandan da Rabbim yardım et diye dua ediyorum, Saat 7 oldu artık bana bir ıkınmayı hissi geliyordu, bu arada hastaneye ilk geldiğimde açılmam gece 00.00 ye kadar 1 cm di, gece 00.00 den sonra açılmam oldu, o arada koridor da falan yürümüştüm,
Sabah 7 de açılmam 8 cm ydi, ama artık bnm dayanacak gücüm kalmıyordu, nolur bni alın Doğuma diyordum, saat 8 oldu açılmam tamdı, artık Doğuma gidebilirdim, gelip kontrol ettiler tamam seni alıyoruz dediler, o ara çok şükür bitecek bu acılar dedim, Doğumhaneden 10-15 dakika da geldi Minik Yavrum ❤
Yok böyle bir rahatlama hissi. Anında tüm acılar diniyor ve herşeyin yerini büyük bir mutlulu kaplıyor ❤ Dikişim var 6 tane ama acısını yavrumuu kucağıma alınca unutuyorum 😊 onlar da geçer iyi olurum ins. Bu arada bana gece 00.00 de suni sancı vereceklerdi istemedim, kendi sancımla doğurdum,
Tavsiyelerim:
- Deped kesinlikle hayat kurtarıyor bn baya kullandım,
- Pozitif düşünün ve yavrunuzu kucağınıza alınca herşeyin biteceğine inanın
- Sancı esnasında bol bol dua edin ve Nefes alıp verin derin derin
- hiç birşeyi kafaya takmayın yavrunuza odaklanın siz iyi olunca oda iyi oluyor çünkü 😊
Herkese Hayırlı, kolay doğumlar Dilerim. Rabbim Yardımcınız Olsun ❤