Nusema25 Kan uyusmazligi ignesini 28. Haftadan sonra yaptirsak sorun olurxmu lutfen biogisi olan yazabilirmi
Nurcan6148 Nusema25 ben doğumdan sonra yaptırdım.Doğuma kadar sürekli indirek coms testi yapmıştı doktor.Bir problem olmadıkça hamileyken bebeğin kanı karışmadıkça doğumdan sonraya bırakıyoruz demişti.
Nusema25 Ben 29. Haftanin icindeyim kan testi yaptirdim bugun sonucununalcaktim ama kacirdim randevuyu zamanda geciyo eger vuruomasi gerekiyosa tahlilde geç vurulsam olur mu 😕😕