Dlrkzy 27+6 yım bgün doktora gittim 15 gün sonra yine çağırdı bundan sonra böyle olcak galiba yada bi sıkıntımı gördü acaba onun içinmi 15 günde gel dedi kızlar kafam çok karıştı bilen yardımcı olsun lütfen
Pnarozbulut Dlrkzy normalde 1 ayda bir olur o haftalarda 32den sonra 15 günü düşer bir problem görmemiştir ama görseydi size söylerdi daha erken çağırırdı hastanenizle alakalı olabilir
Esmanur42 Dlrkzy beni 31 haftadan sonra 15 güne bi çağırmıştı şuan 37+6 haftalığım her hafta gidiyorum
AselAlaraa Dlrkzy cnm Allah koruusn bişi olsa sana derdi korkma inşallah bişi yoktr ama sıklaştrmş olabilir dr n
Burcak61 Dlrkzy artık son haftalara yaklaşıldığı için kontroller sıklaşıyor bende 26+0 dan beri her hafta gidiyorum benimki riskli gebelik şimdi 29+5 im
Dlrkzy Pnarozbulut herşey gayet normal dedi genelde çıkarken 1 ay sonra görüşürüz derdi bgün 15 gün sonra görüşürüz dedi
Fasulyem22 Bana ayda bir gel dedi belki doğum yaklaştığından öyle yapıyordur açılma olmasın diye bebek son aylarda gelişimini tamamlıyor ya eğer bir sıkıntı olursa erken müdahale edebilsin diyedir belki
Dlrkzy Fasulyem22 inşallah öyledir canım gayet iyi herşey normal erken Doğum riski falan yok dedi odadan çıkarken genelde herhangi bi sorun olmazsa 1 ay sonra görüşürüz diyordu bgun 15 gün sonra görüşürüz dedi benimde kafam karıştı o yüzden
Semisko Dlrkzy bişey görse söyler bende 28 haftada gittiğimde sordum 15 güne geleyim mi diye. Bi ay sonra gel 32 sen sonra 15 güne düşürürüz dedi
Fasulyem22 Dlrkzy sıkıntı yapma bence 15 gün sonra gittiğinde görürsün iyi düşün belki cinsiyeti falan değişmiştir emin olamamıştır 😀
Dlrkzy Fasulyem22 cinsiyeti her gittiğimde erkek dedi bilmiyorum olabilirmi acaba ayrıntılıdada erkek demişlerdi🤔
Fasulyem22 Dlrkzy yani bence kötü düşünme ben doktora gideceğim günleri iple çekiyorum görmek hoşuma gidiyor 😊iyi düşün iyi olsun kendini strese sokma 15 gün