[bilinmeyen] ahhh canım benim evet insan bazen kendine hakim olamıyor taş olsa çatlar bende aynı durumdayım eline telefon ver yadaçizgifilm aç yada en sevdiği gıdayı ver eline bizimki 2,5 yaşında ben vurmuyorum ama çok bağırıyorum üzülüyorum sonra özür diliyorum sonra oda evet anne ben çok yanlış yaptım ben seniçok üzdüm diyor onlar daha melek ya yanlış olduğunu bilseler onlar için yaptığımızı anlasalar keşke ama vurmasan iyi olur sonra alışır çocuk başka dilden konuşmak lazım ay valla çok üzüldüm şimdi. Ben Doğumdan sonrada tekim eğer kızımla yapamazsam kreşe vercem 😥😥😥😥