symky
Merhabalar herkese, 27+3 hf lik hamileyim. Tansiyonum yükseliyor ve idrarda protein kaçağı var. Birde bebek benden tam beslenemiyor muş damarlarına kan yetersiz gidiyormuş. Özel hastaneye gidiyorum. Doktorum beni perinatoloji uzmanının takip etmesi gerekiyor dedi. Ne yapıp nereye gideceğimi bilemedim. Böyle bir durum yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı? Birde doktor öneriniz var mı acaba? Doktorumda önerdi bir doktor ama tecrübe edip yaşayan var mı sizlere de danışmak istedim