Volkanelif Merhaba arkadaşlar ben 17+3 hamileyim geçen hafta belimde 2 yerde fıtık ve çamda ödemle olduğunu öğrendim bacak agrisiyla gitmistim sag bacagimda agri var uzatamiyorum. Normal dogum yapmak istiyordum ama böyle giderse yapamayacagimi söyledi doktor benimle ayni sıkıntiyi yaşayan var mi bu ağrılar nasıl başaçıkabilirim. Ilk gebeligim 23 yaşındayim
Ezgiadgzldmr Volkanelif canım geçmiş olsun bende de var solda 2 tane fıtık şuan 35 haftalık hamileyim yarın kontrolüm var emar sonucumu götürcem doktora bakalım normal yapabilirsin dicek mi
Volkanelif Ezgiadgzldmr inşallah sağlık li sıhhatli kucağına alırsın yavrunu🙏 bana cok kilo alma dedi dokyor zaten daha 2 kilo aldim 58 kiloyum
Esrayldz Ezgiadgzldmr Merhaba doğum yaptınız mı? Bende de fıtık var ve çok zorlanıyorum normal doğum istiyorum ama doktorum son ana kadar belli olmaz dedi