Ilaydakurt03 Antalya Özel Vitale Hastanesinde doğum yapan var mı? Eşleriniz doğuma girdi mi ? Pazartesi doğumum olucak inşallah eşimde girsin istiyorum doktoruma sormayı unuttum kızlar bilen varsa yazabilir mı?
ElmasSs Ilaydakurt03 Henüz doğum yapmadım ama fotoğrafçılar girebiliyor eşlerde girebilir diye düşünüyorum. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inş doktorun kim
Tugceleventsoy Ilaydakurt03 ben ağustosta koray dumanda aynı yerde yapıcam ve 3 arkadaşım orda doğum yaptı eşler girebiliyor canım
Ilaydakurt03 Merve1006 Ya neden girmiyor ki 😂 benimki de istiyor gibi yada ben çok istiyorum diye istiyor belirsiz 😂
1Tecrubesizannee Ilaydakurt03 uygunmuş canım 😊sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim hayırlı evlat olsun insAllah 💙🐣
Merve1006 Ilaydakurt03 canım sen niye sezaryen oluyosun? Bende sezaryen istiyorum nasıl dicem bilmiyorum Taner Bey e😂
Ilaydakurt03 Merve1006 Ben direk sezaryen istiyorum istek üzerine olur mu dedim olur dedi ve gün verdi herşey pat pat bizde 😂😂😂
Ilaydakurt03 Merve1006 söyle söyle 😂❤ 33 mü 34 mü haftalıkken söylemiştim şuan 36 haftalığız pazartesi doğum olucak o zaman 37 haftalık olucaz 😂😂🖤