Elininanasi salam canım men 36+1 heftemdeyem hele indi indi bedenim şişmeye başlıyır çox az topuqlarımda bileyimde birde dodagımla burnumda şiş var onuda hekim deyir ki normaldı axrıncı ayındasan onlar olmalıdı hamsı..Sen bunu hekiminle danış eger yoxlanışa getmeyinize çox varsa zeng ele soruş inşAllah ki bir problem olmaz canım ama indiden şişmesi yaxşı deyil mence