Benim 2 yasinda kızım var dogum gununu kutlamak istiyorum kendi evimde bugunde kaynanam esime bizde kutlayacakmissiniz esin öyle dedi demis ben baska birsey demistim yanlis anlamış aradım düzelttim yanlis anladigini soyledim şimdi esim bana orda yapalim falan diyor benim hic bir zaman yanimda olmadılar evime bile aylardir gelmiyorlar neden kendi evinde degilde orda yapayim bende yok dedim esimle tartistik napmaliyim sizce nerde yapayim bir fikir verir misiniz lütfen