Badgirl_ ben özeldeyken doktorum takibimi yapıp vermişti onu canım reçete yazmıştı eczaneden almıştım doktorun uygun gördüğü saat dilimindede gidip vurdurmuştum. Ama devlette nasıldır bilemiyorum hani belki devlette hastane karşılıyordur belki de onlar da reçete olarak yazıyorlardır. Dediğim gibi bana yazdığında 90 TL’ye almıştım iğneyi canım