Emine1235 Son 41 gün ne çabuk geçti 3 lü sayılar 😍💕 Haziran anneleri ne durumdasınız hangi şehir hangi hastane hangi doktor 😂 belki aynı şehir aynı hastanede aynı doktorda Doğum yapıcaz
AyEr Emine1235 son 56 ama sezeryan olacağım ıcın daha az bır vakıt hazıran sonu gozukuyor ama erken dogummrıskımm var ne zaman gelecegı belırsız ıstanbul avcılar anadolu hast dogum yapıcam sen ?
Zeymomm Emine1235 son 35 canim haziran 20 dedi 34+1 im 39+2 de alıcak sezeryan osmaniyedeyim özcan beyde doğum yapicam kismetse
Ryhnytm Emine1235 son 31 heyecanlıyım stresliyim korkuluyum Allah hepimize kolaylıklar versin sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🙏
Emine1235 AyEr hakkında hayırlısı canım İstanbul Avrupa yakası Türkiye hastanesi canım. Benimde ultrasona göre doktorumuz 24 Haziran dedi ama bu aralar sancım. Ve baskım çok var. Erken gelir gibime geliyor miniğim
Emine1235 Zeymomm benim de 34+1 ama Haziran 24. oda ultrason kontrolünü ne göre bakalım 20 Mayıs’ta nst kontrollü var nediycek
Emine1235 Ryhnytm bitti Allah’a şükür sadece beşiniz birde bebek arabamız kaldı 🤗 onlarda bu hafta yada bardaki hafta hal olur
Ryhnytm Emine1235 oh maşallah bir şey kalmamış bizimde bebek arabası yok eşim almayacak galiba😂😂 oyalıyo gibi geldi bana
efsanee_ Emine1235 son 31 heyecan doruklara ulaşmaya başlıyor 🤗 Agrılar agırlaşmalar başladı. Artık çokçabuk yoruluyorum 😕 geceleri çok sık wc ziyareti ve uyuyama😁 İzmir ata sağlığa gidiyorum. Sende son durumlar ne canım
Emine1235 efsanee_ 😂yatakta döneme me sola yatamama. Ayak kırapları oturdum yerden kalkamama. Yürürken zorlanma. Sık idrar uykuyla fazla problemim yok taki Dalan’a kadar bel ağrısı kasılmalar sertleşmeler baskılar 😂 düşündüm de daha nolsun
efsanee_ Emine1235 hahahaha aynen daha ne olsun 😂 yatakta döneneme benide verem ediyo Sağ sol yatocam diye uyuyamıyorum 🙄bn biraz fazla yürüyünce direk saatlerce bisiklet sürmüşüm gibi kasıklarım agrıyo. Bide bebek doğum pozisyonunda dr çok ayakta kalma dedi sanada böyle dedi mi. Herşey yolunda erken gelme riski yok bu arada.
Mbs Bnde 33 haftaligim 49 gun kaldigi gozukuyo ama ilk oglumda sezaryen oldugum icin yine sezeryan oluncak buyuk bi ihtimal 38 haftalikken alirlar oyuzden 49 gunden daha azdir sanirim🤷♀️