Merhaba bende çift yumurta annesiyim, 31+3 son üç ayın bu kadar zor geçeceğini söyleseler inanmazdım ama gerçekten de zormuş 😩 korkuma evden de çıkmıyoruz , evde iş yapmıyoruz . İkiz gebelikte risk her zaman varmış o yüzden benden size tavsiye dikkatli olun . Rabbim tüm anneleri ve bebeklerini korusun 😊🙏🏻🙏🏻