MiniAzra Ozge2304 Oguzkagan65 Denisss AyEr pembe akintim var acaba nisan mi yoksa çatı muanesi oldum diyemi
Oguzkagan65 MiniAzra çatı muayenesinden sonra olabiliyor ama nişanda sümüksü bir akıntıda geliyor sadece kan değil
MiniAzra Oguzkagan65 normalde 38+5 ama bugün ultrasonda 39+4 cıktı net de sancim vardı ama ben hissetmedim hiç alttan mua e oldum açılma yok dedi.
AselAlaraa Oguzkagan65 aynn öyle bide ne bilim doğm anı gldimi ona bakmazsn ki onu mu düşüncn çocugunu kucağınamı almayı?
AselAlaraa Oguzkagan65 aynn öyle dr da durup sanki incelick yani ebelerde oluyo ama inşAllah bnm drm yaptrck doğumumu ge raht içim buyuzdn
AselAlaraa Oguzkagan65 yani dr o sonçta olay bşka doğm anı çatı muayeneside yani doğm için gerkli bişi bakıck karar verck dr abartmaya gerk yok böyle şeyleri
Mrv91 MiniAzra Oguzkagan65 Ozge2304 valla kizlar benim canim cok acıdı. Sanirim doktordan doktora degisiyor
Oguzkagan65 Mrv91 belki de olabilir çünkü bazıları elini baya soktu diyor bazıları iki parmak diyor bakma şekli ile alakalı olabilir