NurBur İlk erkek çocuklarının geç doğduğu söyleniyor, 41i geçti diyenler var hatta deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Zeynpatak NurBur hic bir sorunum olmadigi halde .35 + 2 de dogdu oglum ilk cocugum . Oylegenellemelere inanma derim. Komsumn kizi oldu 42.haftada suni sanciyla 😊
Benimisteo NurBur 42. hafta dogdu ilk oglum. Kendimi o yuzden piskolojikmen ikincide de 42 ye hazirliyorum
merveykd NurBur evet erkekler geç doğar derler gününü tamamlar benim 39.haftada doğmuştu oda cok hareket edip dans ettim diye yoksa daha dururdu😂😂
NurBur Zeynpatak Ayy ben 38+2 deyim oğlum inmiş aşağı baskı çok ama açılma yok dedi nasıl ne zaman doğacak merak içindeyim😌
NurBur banu_8 Ne zaman gelecek bu bebişler ya 🤷🏻♀️Bide sıcaklar başladı hiç çekilmiyor hamilelik son zaman🤦🏻♀️
NurBur Zeynpatak Ya evet erken doğmasın ama artık zamanı geldi bence doğabilir🤗Çünkü sabır stres bunalım hepsi bi arada☹️
Zeynpatak ___ozlm___ kuvoze girmedi cok sukur . Ama sariliktan dolayi yogun bakimda kaldi 1 gece . Erken doganlarin yuzde 80 inde gorulurmus . Ve cok kucuk oldugu icin gazi emzirmesi hepsi cok ugrastiriyor . Allaha sukur saglikli ama . 35 .haftafa dogim yaptim
haticenur1 NurBur yok canim oyle bisey doğru deil bence oğlum da kızım da erken doğdu sabredemediler😂
mary1709 NurBur canım benim bebek ve sen sağlıklı olduktan sonra ne fark eder 36-40-42. Bence bunlara çok takılıyor herkes. benim de erkek bebeğim olacak, tabi ki de kavuşmak istiyor insan ama en hayırlı ne zamansa o zaman gelsin yavrular ☺️☺️
NurBur mary1709 Evet etraftakilerin böyle söylemesi beni çok geriyor😏 hele ki kayınvalidem babası geç geldi oğlu da ona benzicek bak deyip duruyor🙄erken gelmek istese bile gelmeyecek çocuk🤷🏻♀️