blackeagle Kizlar merhaba 38.haftamdayim midem cok bulaniyo ama istifra edemiyorum halsiz birakiyo beni limon yiyince geciyordu artik oda etki etmiyo hamileligimin basina döndüm resmen var mi benim gibi olan belirti mi bu acaba😔
Bulut74 blackeagle Doğuma yakın benim de öyle olmuştu ilk kızımda. Yemeden içmeden kesilmiştim. Doğumun yaklaşıyordur ondandır diye düşünüyorum. Yoğurtlu yayla çorbası iyi geliyordu bana bol naneli. Ya da üşüttün mü?
Misok blackeagle ben de 38+2 oldum hamileliğim boyunca hiç kusmadım şükür şu aralar müthiş bi mide bulantısı gece uyutmuyo inşallah doğum belirtisidir gelsin istiyorum biran önce
Bulut74 blackeagle o zaman bebiş gelecek inşallah yakında🤗 bende senin haftada öyleydim, 39+3 de geldi kızım. Bol bol yürü, temiz hava al. Mideni çok boş bırakma bi avazda kurtul inşallah 🤲😌🤗
Gulperr blackeagle bende ayni durumdayim 38. Haftamdayım hatta cumartesi gunu sezeryan olacam. Bebegin gelisimiz onde gidiyor. Mide bulantisi dogum belirtisi dogumun yaklastigini bildiriyormus. Dikkatli ol canim. Benim de bugun son kontrolum var bakalim ne diyecekler herseyin hayirlisi...
blackeagle Gulperr benimkide onde gidiyor canim kilo alimi hizli dedi doktor herseyin hayirlisi olsun benimde cuma kontrolum
Gulperr blackeagle ben yarin sezeryan ile anne olucam insallah cok heycanli ve stresliyim hepinize dua edicem rabbim yardimcimiz olsun.
Damlaamine Bende 37 oldum gerçekten iki üç gündür iştahsızlık mide bulantısı var psikolojik heralde diyodum yalnız değilmişim 😊😑