Seda54 Kızlar az önce sümüksü akıntı geldi tutamadım resmen fazla geldi ondan sonra az az su gibi birşey geliyor ve tutamıyorum adet sancısı gibi ağrım var belimde de var nedir bu 🤔
Hulyalp Seda54 kac haftaliksin? Bence dogum baslamis canim dus alip hastaneye gecsen iyi olur. Gelen akinti buyuk ihtimalle nisan. Tutamadiginda bebegin suyu aman ihmal etme azalirsa enfeksiyon riski dogar.
Busimss Seda54 Doğum belirtisi gibi görünüyor ama kaç haftalıksın oda önemli tabi. Rabbim yardımcın olsun canım benim
Hafsamm Seda54 allah rızası için anne olmak isteyen bizlere dua et 🥺 Doğumda yapılan dışlar kabul olurmuş 🤲🏻🤲🏻 Yavrunu sağlıcakla kucağına al inşaAllah 🥰
Omrnhatunu Seda54 sendin sanırım canm postuma yazmıştn da kasılma değilde rahimde kısalma demek istedim😊