Bertevc Yardım lütfen arkadaşlar, 13 haftalık gebeyim şimdiye kadar hiç mide bulantım ve kusmam olmadı sadece bir kaç gıdaya karşı tiksintim olmuştu. 2 gündür ne yesem birden midem bulanıyor ve kusuyorum, normalde ilk 3ay olur ama ben tam 3ayı doldurdum öyle başladı, bi anormallik mi var neden böyle oldu sizce?
ZCandan Bertevc canim 28+3 olduk hala bulaniyo ara ara benimki bendr ilk haftalardan 4.aya kadar bulanti kusma hepsini yasadim 4. Ayda gecmisti yine oluyor ama donem donem herkesin degisiyor bence 9 ay bulanti kusma yasayan arkadasim var benim korkmana gerek.yok telas yapma bence
Leylaa76 Bertevc aynısı bendede oldu hiç bir şeyim yoktu ne olduysa 11 , 12 haftadan sonra oldu ama şimdi 16 haftalık olduk geri gidiyor görürsün inşAllah sendede gider 😊
Bertevc Cburc aynı anda açmışız galiba😂 dünden beri ne yesem çıkarıyorum, hiç yaşamamıştım çok rahat bi hamilelik geçiriyordum anlamadım, haftaya doktor randevum, siz danışabildiniz mi doktora ?
prensleriminannesii Alah yardımcınız olsun ben 20. Haftaya kadar kustum inşallah uzun sürmez sözlerin 😁
BaharYkp bende basından beri kusuyorum.13.haftaya gşrdşm duruldu.Herkeste farklı hamılelık .Insallah kısa sure zarfında kurtulursunuz.Cunku onu ceken bilir 😏
elifffffey 15 haftaya kadar hiç kusmam olmadı benimde bu hafta başladı bende anlamadım:/ başlarda olur şimdiye biterdi şimdi başladı
Bertevc elifffffey nedenini merak ediyorum bende bebek büyüdükçe vücut acaba bebeği yabancı madde gibi mi algılamaya başladı diye düşünüyorum :)