ase kullandığım dönem cildimde sivilce çoktu yağlıydı biraz hatta ben 4-5 ay kullanmıştım geçince bırakmıştım zaten o zaman cildim baya da kurudu. 1-1.5 sonra hamile kaldım cildim hala kuru ve hassas ama biraz yanağımda sivilce çıktı ama eskisi gibi değil tabi bence hamilelik hormonlarından doğumdan sonra geçer çok dert etme.