Tansiyonuna baktır da yüksekse git derim 15/10du benim yatış verecekti dil altı verdi o zaman düştü eve gönderdi şimdilik ilaç yazdı ama her gün aradı doktorum nasılsın diye cumartesi gittim en son bugün de aradı en fazla 13/9a düştü buraya gel dedi birazdan gidicem ne diyck hiç bilmiyorum