fts01 kızlar defalarca bu konuda post açtım acile de gittim ama ne olduğunu hala anlayamıyorum göbeğimin üstünde bi bölge şişme olmadan sert yani hep sert sizce ne olabilir
Ema fts01 eğer hep aynı yer sabitse şişlik yeri değişmiyorsa bi doktora görün elini koy karnına başka yerlere geçiyorsa bebiştir o bi yerlerini yaslıyolar çünkü
Nezahatozen gobegimin üstünde ama sağ tarafta kafası benim canım orda devamlı orda sağolsun çok sevdi orayi
fts01 Nezahatozen aynen bnmde göbek üstü sol canım kafası mı acaba baya sert oluyo bazen yani ulturasın da da orda görünüo ama o sertlik omu bilemiorum
Naneliseker01 fts01 göbeğim altında genelde sol tarafta bir yumru gibi bir şey cıkıyor ama ben 18. Haftadayım; dedipim gibi herkesın ki aynı olmaz sizinki farklı sevebi olabilir