Bircan34 Son günlerde Her gün başka bir şikayet 😢37+4 haftalığız. Dün vajina da bi şişlik olduğunu fark ettim. Dışarıdan belli olmuyor ama hafif bastırınca nohut büyüklüğünde bişey var gibi. Normalde fark bile etmediğim şey şuan psikolojik olarak rahatsız ediyor ve.sanki gece büyümüş gibi hissediyorum. Doğumum normal gözüküyor. Bu şey nedir? Normal Doğuma mani olur mu ? Böyle bi durum yaşayan var mı?
Pamukgirl Bircan34 vajina derken? Benim tam sol kasıktaydı misket gibi elime geliyordu ağrısı çok hafifdi ama şişiyordu gözle görülür bi şekilde fıtık olmuşum amilyat olmuştum ama tabi bekarken şuan bilemedim canım ben benziyor diye anlattım
Pamukgirl Pamukgirl vajina alt tarafıysa dudak kısımlarında yani sivilce olabilir bendede var onlardan elime geliyor sonra geçiyor ama
Pamukgirl Bircan34 nohut kadar sa normal canım banada oluyor bunun için doktora bile gittim sivilce jiletten tahriş oluyor dedi normalde bişey yok bastırınca ele alır şekle gelince canım yanıyordu geçiyordu sonra
Pamukgirl Melikeh aynayla baksa anlamaz mı varis olduğunu? Varis damar gibi oluyor gördüğüm kadarıyla
Melikeh Pamukgirl aynı şekil bende farkettim ve baktığımda sadece şişlik vardı ama doktora sorduğumda varis olduğunu söyledi ve benimki beni çok zorluyo ve çok ağrı yapıyo
Gamzeemrmrt Pamukgirl evet canım. Olabılır kan testı yaptır sen dr gıt normal dogumda bebege bulasma rıskı oluyo
FatoSemi Canım bəndədə olmuşdu orda kayganlasdirici bizlər var, onlar tikaninca sislik oluyomus. Korkulucak birşey degil yanı. Ben hamilə degildm olmuşdu bəndə. Sicak suya oturdm, birdə bir havluyu sicaklasdirip üzərinə tutdum 5-6defe.oyle boşaldı