zmgdnk hergün yumurtamı peynirimi zeytinimi domatesimi salatalığımı2 porsiyon yoğurdumu 2 porsiyon sütümü 2 porsiyon meyvemi (et-tavuk-balık- baklagil) birini tüketiyorum. Meyvenin şekerini dengelemek için yoğurtla birlikte tüketiyorum. Onun haricinde günde 3-5 adet badem ceviz vs. tüketiyorum ara öğünümde. Pirinç pilavını tamamen kestim hiç tüketmiyorum onun yerine bulgur tüketiyorum. Makarnayı kestim. Çok canım isterse biraz yiyorum. Beyaz ekmeği kestim önceden çok yerdim anne tarafında şeker var. Gebelik şekeri çıkmasın diye beyaz ekmeği bıraktım tam buğday tüketyorum o da en fazla 2 dilim yediriyor kendini. Hafta bir haftasonu kahvaltısında hamur işini abartıyorum gerçekten. Eşimle tek kahvaltı yapabildiğim gün o gün çünkü ikimiz de çalışıyoruz. O gün de Beyaz ekmek mi dersin börek mi dersin pişi mi dersin ne ararsan oluyor 🙈 baya abartıyorum ama hafta 1 gün olduğu için vücut dengeliyor onu. Tatlı canım hiç istemiyor. Kahve yanındaki çikolatayı bile yiyemez hale geldim. Yeni yeni tatlılardan 1 çatal alıyorum o da bebek hareketleniyor çok diye :) hissetmek için . Günde 1 türk kahvesinden vazgeçemedim. Günde 1-2 bardak da çay tüketiyorum. Geçen aya kadar folic asite devam ettim hergün omega 3 kapsül ve d vit. damlası da alıyorum. Haftada bir de redoxon-c kullanıyorum. Genel olarak dengeli sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum ama ipin ucunu kaçırdığım günler de oluyor tabi sonrasındaki günler daha dikkat ederek dengeliyorum.