Serman 2 kere yaşadım, ikincisini gebelipimin 4.haftasunda yaşadım ve gebe olduğumu bilmiyordum, doktor hemen alacağız dedi ve Çok zor oldu uyuşturucu iğne yapıp uyumasını beklemedi ameliyat oldum resmen hemde özel hastanede e oldu bu neyse,hemen antibiyotik verdi ağrı kesici bs. Ama bu tekrarlayan bişeymiş, kıl kökünün lazerle yakılması gerekiyor dedi bana doktor