FatoSemi evet nabız atması gibi. Biraz attı sonra durdu, sonra yine atmaya başladı. İlk 17 haftalıkken öyle oldu. İlk bebeğim olduğu için doktor 20 haftalık olursan bebek tekmeler demişti. Ve 20 haftalık olunca tekmeleri hissettim böyle etin seğiriyo gibi oluyo.