Guli Öykü Nisa mı? Feyra Nil mi? Kimsede olmayan bi isim diye saçma sapan şeyler koymak istemiyorum çocuğumun adını fakat okuduğum bir kitaptaki karakterin adıydı Feyra ve çok hoşuma gitmişti sizce nasıl?
ChubbyOrange Guli feyra güzelmiş hangi kitaptan acaba :) bir de kızını hisseden sensin :) karakterine en çok yakışan sence hangisiyse o olsun buradakileri boş ver :):)
bebiiimamm Guli anlamlarını bilmediğim in önemli oşan o ama nisa kuranda sure adı tabi çok güzel kadın demek başına bi isim daha getirerek güzel kadın ihlaslı kadın değerli kadın gibi anlam oluşturabilirsiniz madem 2 isim olacak :) çok güzrl olur
Guli Feyra ismini koycam galiba gerçekten çok hoşuma gidiyor. Şifacı diye bir kitap vardı orda Osmanlı devletinde yaşıyan şifacı bi kızın adıydı Feyra ve kitapta çok güzeldi okumanızı tavsiye ederim😊😊