GizemBurak merhaba gizem hanım. Hayırlı ömrü uzun olsun inşallah benim de p.yedi belli olacak sanırım sezeryan diyecek Dr. Bebek kanala girmemiş çünkü
. Ama sezeryan san çok körkütük. Ağrısından sonra ki bakımından bebeğime bakamamaaktan.. birde bende 65 ile hamile kaldım. 77 im şimdi hadi 78 ile durayım göbekiniz indim hemen ?
GizemBurak