AAytach eveeeet son 9... Allahım bu zorlu süreçten, iyi, kötü, ağlamali, gülmeli, yani her türlü gectik. Sen yardımcı ol sağ sağlim kucağıma alayım minik prensesimi🙏🏻şimdide biraz telaş, biraz korku, biraz sabrsizlik...ve ilk yavrum👼🏻Allah her kese kolay doğumlar nasib etsin🙏🏻 (inşAllah bundan sonrakı postum "benimde doğum hikayem" olur🙌)
MiniAzra AAytach evet aynıyız son 9 şimdide kontrole gidiyorum inşallah benimde son yorumlarım olur artık dogmuyo demem daha .
Misskaynak AAytach son 12💖 kesinlikle dedigin gibi hersey yasanan zorlu bir surecti psikolojik olarak 🙇🏻♀️ Insallah hepimiz cok kolay dogum yapariz kizlar 🤲🏻