65meral65 38.haftaya girdim ara ara mide bulantısı yaşıyorum benim gibi olan var mi ayrıca normal mi bilginiz var mi
Linaelf 65meral65 bende de bulantı artı yanma çok oluyor 37. Haftadayız ama bebecik büyüdüğü için midene baskı yapıyor demişti dr
[silindi] 65meral65 37+2 olduk bizde. Bugün kontrolüm vardı bebek 39 haftayla uyumlu doktorum kendisi sordu mide bulantın varmı diye normalmiş tatlım