Adayanne drun doğruyu yapmamış olsa değerin düşmezdi ve emin ol senin için en iyisini yapmış.paracı ve bilgisiz olsa parça kalmış diyip seni önce kürtaj ederdi,parasını cebine indirirdi sonra ise değerin yine de düşmedi diyip laporoskopi yapıp tüpünle birlikte keseyi alırdı.hep seni tüpünden ederdi hem de 2500₺ parandan.Yani yat kalk dua et. he bir de seni zaten değerin çok az kendi düşer diye bekletip,Allah korusun iç kanamana neden olup iç organların zarar görüp sana hayati tehlike yaşayabilirdi.Yanlız şu 3 ay dinlen bilgisini de doktoruna sormamışsın sanırım.Vurulduğumuz iğnenin adı “ Methotrexate “ ,prospektüsünü okuyabilirsin.Goggle yazardan “Methotrexate prospektüs” diye çıkar.Bu iğne kemoterapi iğnesi olduğu için 3 adet korunmamız öneriliyor.Bu süre içinde gebelik durumunda bebeğe zararı olabilir.Mayıs ya da haziran adetinde korunmayı bırakabilirsin.Rahim filmini de Nisan ya da mayısta çekilmeni şiddetle tavsiye ederim.Benim açık çıktığı halde 4’üncü kez yaşadım.Hatta ben laporoskopi oldum,mavi su sorunsuz geçti,sen asla dış gebelik yaşamazsın dedi doktorum ama.Bu enfeksiyonlar çok sinsi kendini ben de olduğu gibi belli etmeme olasılığı yüksek.Fakat sürüşte benim bunu yaşamamda çok büyük şanssızlık.