MerveNural Ssraa sudocrem daha iyi fakat dikkatli olursaniz pişik yasamayip bisey de kullanmazsaniz daha iyi olur ama sudocrem herseye yariyor
seyma281015 Ssraa Canım sudocrem çok yoğun ve ağır bir krem. Doğum yaptığım hastanede vermişlerdi çok az az kullanmak lazım, pişik önlemek de işe yarar fakat olan pişiği geçirmek de hiçbir işe yaramıyor.
Nunu Ssraa canım kesinlikle sudokrem kızım 11 aylık olucak o krem sayesinde ciddi bir pişik problemi hiç yaşamadım maşallah. tabi birde bez faktörü de önemli prima dışında kullanamadım hiç hep pişik başlangıcı oluyodu Başka bezlerde
seyma281015 Ssraa Hametan kesinlikle Doğum yapan her kadın da bulunması gerek. Hem bebek için hem göğüs uçlarını koruma amaçlı. Kızım 4 yaşına geldi hala kullanırım. Onun dışında ağır pişikler için kurtarıcım hep travazol oldu, ama çok sık kullanmamak lazım
Linaelf Ssraa sudocremi biz pişik belirtisi verdiği yani kızarıklık oluştuğu andan itibaren hemen kullanmaya başlıyorduk hastane de ve kesinlikle önereceğim bi krem hem koruyor hem çabuk iyileşmesini sağlıyor yalnız normal krem gibi tamamen emmesini sağlamaya gerek yok ince bi tabaka halinde sürüp bezleyebilirianiz . Tabi öncesinde pamuk ve ılık suyla temizleyip☺️ Ben de kızıma sudocrem alcam önlemek için de mustelanın pişik önleyici kremini ☺️
Nunu Liya00 her seferinde değil canım hafif kırmızılık olduğunda kullanıyorum ilk doğduğunda bir süre hergün kullandım sonra sadece hafif kızarıklık bile olsa sürdüm çok çok faydasını gördüm pişikle ilgili bir huzursuzluk hiç yaşamadım
GizemBurak Ssraa canim bana bepanthol dediler amaa hemsireler iki tane kullanki hani birine alistrma daha sonra etki etmez dedi bende ikisinede aldim ve dogum yapali 3 oldu pisigi azaldi
Denizzzym Ssraa sudocreöı bilmem ama Bepanthol sadece pisiş in değil herşeyden kullanıyorum Bepanthol bence