Luisluis Merhaba beta hcg 30 Nisanda 6.91 çıktı sonra hep takip ettim artışlar gayet güzeldi ama Cuma günü 278 çıktı.o güne kadar sorun yoktu.haftaya Cumartesi gel keseyi görelim dedi doktor.beta 4000 civarında olması lazım o gün dedi.bugün yani Salı akşamı kan verdim değerim 1000 civarında çıkacak diye beklerken 414 çıktı yıkıldım resmen
Merve6475 Luisluis düşük gelmis cAnım evet 1000 in üzerinde olmalıydı allahtan ümit kesilmez yine umarım saglıklı gebelik olur
Luisluis Cuma gününe kadar hep iki kat civarı arttı ben de o yüzden herşey yolunda diye çok sevinmiştim 😭 bugün de daha çok sevinirim nasıl olsa 1000 civarında çıkar diye test yaptırdım yaptırmaz olsaydım keşke