Zuzu Benim de çıktı canım,doktorum ödem ve tansiyon da yükselme yoksa sorun yok dedi.Tansiyon kontrolü yapıyorum şimdilik
Eda-raif Bende de çıktı bir sorun yok dedi doktorum ama 1 hafta içine aniden yükseldi ve acil sezaryana alındım 34 haftalık doğum yaptım aman kızlar dikkat edin
MerveA Benim de +2 çıktı tansiyonum yüksek şeker de var sürekli kontrol ediyorum hatta doktorum aradı az önce gel dedi bakalım neler diycek sezeryan demesinden çok korkuyorum 35. Haftaya yeni başladık çünkü
Kardelen Zuzu yarın gidicem ama çok korkuyorum ya teyzem doktor ona sordum olabilir gebelikte falan dedi ama 🙁
Zuzu Kardelen evet canım yeni 32.hafta da çıktı,bu hafta tekrar gidicem bakalım ama korkulacak bir durum olsa doktorum mutlaka uyarırdı diye düşünüyorum.Takip etmekte fayda var yinede.Sen de canını sıkıp bebişi de strese sokma derim
Zuzu Kardelen tansiyon ve ödemim olmadığından problem yok dedi.Hergün tansiyon takibi yapıyorum yüksek çıkmadığı taktirde bir sıkıntı yok.