Tuba-Sahra doğduğunda kendi oksijen alıyormuydu onu şoktan sormamışım doktora oda bana bişey demedi doğumdan sonra bana dediği suyunda kakası vardı muhtemelen yutmuşturda biz entübe edip yoğun bakıma aldık dedi 12gün entübe kaldı ama bu süre içerisinde bebeğim şükür ki hep aktifti, doktorumda böyle söylüyordu çok aktif bir bebek diye, biz ziyarete gittiğimizde kendimizde görüyorduk gözlerini açıyor elini kolunu ayaklarını oynatıyor hatta ona takılan kabloların farkında ve rahatsızlığını elini kolunu oynatarak ağlayarak belli ediyordu beyin ultrason ve kalp eko çekildi sorun çıkmadı çok şükür bizede doktor akciğerinde tansiyon olduğunu ve kanında enfeksiyon olduğunu söyledi ikiside şu an tedavi edildi tansiyonun düştüğünü enfeksiyonun gittiğini söyledi 2 gün öncede ekstübe edilip aynı anda burun içi oksijen ve fanus tedavisindie geçildi anne sütüde sağıp veriyorum şu anlık Allah'ıma bin şükür tedavi iyi gidiyor inşallah sağlıkla çıkarız oradan bir an önce hergün onu öyle görmek çok canımı acıtıyor çünkü evde daralıyorum kendimi Bi oraya Bi buraya atıyorum sıkıntıdan üzüntüden bol dua bol zikir bol sabır elimden bişey gelmiyor ama inanıyorum zorda olsa bu günler geçicek ben yavrumu sağlıkla kucağıma alıcam inşallah ve burayada Elifime kavuştum diye post açacağım 🤲🐥❤️😊