Haticehahaha Canım kimyasal gebelik ve boş gebelikte böyle oluyo. Kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama. Seninle aynı şeyi bi önceki hamileliğimde yaşadım ordan biliyorum. Eğer sağlıksız gebelik var ise bu demek olutor ki bebek yaşasa bile çok büyük bir sakatlığı olur yada bi kaç daha yaşar sonra kaybedersin. Kesin konuşmak istemiyorum. Çok üzülmüşsündür kan değerinin düşüklüğü için ama canını sıkma. Her şeyin hayırlısını Rabbim biliyor. Dua et