Bettyy Yani kişisel tercih ama ben eski geceliklerimi koydum yani hastane için özellikle yeni logusalık takımımı koymadım onu kandan kurtulunca temiz temiz giycem sezeryan olacağım için pijamada koydum ama 2 gün giyerim ilk gün gecelikleri gecelik daha kolay olur bence.