duyguozz26 imkansız canm doktorum bana 18 hafta da bile imkansız hissetmen demişti 20 haftalığım daha yeni hissediyorum o olduğuna Emin’im artık tekme atıyor 😍 bende hep elimi karnıma koyuyordum aşırı gazım vardı bebek diye kandırıyordum kendimi😂 ama tekme attığında aradaki farkı anlayacaksın simdi anlıyorum çok güzel bi his biraz sabretmek gerek 😍