Glycn uyankedos1 bizde de tam tersi ben herkesi durdururken helak oluyorum 😅 benden daha heyecanlilar valla 🙈
1Tecrubesizannee Bizde 12. Haftada gittik büyük ihtimalle erkek dedi 16. Haftada gittiğim de kiz gibi dedi ama göstermedi bacakları kapatmış daha sonra çikolata vs ye tekrar gel dedi yedikten sonra erkek olabilir dedi yarın ayrıntılı ultrasonda tam netleşir sanırım. 19 haftalığız ogluşum olucak gibi ama esimin de benim de içimden kiz geçiyor hala. Sağlıklı olurlar inşallah 👶🐣🐣🐣
Gulsahklc [url=https://hizliresim.com/P182a6][img]https://i.hizliresim.com/P182a6.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/5aPEnD][img]https://i.hizliresim.com/5aPEnD.jpg[/img][/url] Kızlar bana ilk kız denildi şimdi erkek dendi kafam karıştı sizce tahmininiz nedir?en son ultrason resimleri
Zeyy_nepp uyankedos1 canım bende öyle sandım ama bugün doktor kesin kız dedi yani yanupma olmuyor o haftalarda
ErdemEmineGnege ErdemEmineGnege canım bacak bacak üstüne atmış söylemedi doktor sinir oldum sanırım kız hafta sonu özele gidicem devlettekiler söylemiyor sinir oldum
Sksjhsh Kizalr benimde 18+3 haftalik 16 haftalik ken gitim kiza Benziyor esi aykn 21 de tekrar gidecem isalalh beli olur icimden hep Kiz geciyor ama hayirlsi Isallah 🙏