Mom72626 canım yağ yeterli gelmiyor 1 saat sonra cild normale dönüyor. Ben duşta bebek yağı sürüyorum, çıkınca da nemlendirici krem sürüyorum. Akşam nemi gittiyse aktardan hazırlattığım e vitaminli vs kremi sürüyorum üstüne tekrar nemlendirici krem sürüyorum. Artık bacaklarıma eğilirken nefesim kesiliyor eşime sürdürüyorum 🙈