Semra52 ben cnm✋🏼 Malesef cok uyuz bi olay o muayene benimde canım yanıyo ve cok kasıyorum kendimi ister istemez, ama ilk doğumumu normal yaptım doğum sancılarını cekerken acılmaya bakması okadar koymuyo :))) acıya alışıyorsun:) simdide kısmetse normal istiyorum bakalım