Aiise 37 haftalık olduk biz şükür Herseyimiz iyi gidiyor herseyimiz hazır siz neler yaptınız nasılsınız bakalım☺️💕
Kubulik Aiise bende 37+2 yim canım bu hafta sonu değil diğer hafta sonu alırız dedi dr arada adet sancısı gibi bişey bi de kasıkta şancı oluyor karnımda sertleşme de var ama nst de çıkan bisi yok
BrcnBlgn Aiise 37+4 um bizim bebekte 2hafta onden gidiyor kilosu fazla hic acilmam yok nst de sancim cikiyor ama acilma tok bian once gelmesi lazim yoksa kilodan dolayi sezeryan olma ihtimali varmis
enfla 37+4 ara ara karnm sertlesıyor avrı oluyor ama nst de bısey cıkmadı bebekte 2900 sanırım zatıf ama dontor ona da bısey demedı. mayıs sonu beklerse bebek 39+ larda sezeryan olacagım
Aiise enfla yok bence gayet iyi kilosu ayına göre benim ki 3 kilo hemen hemen doktor gayet iyi dedi kilolu bebekleri doktorlar önermiyor çok daha geç büyüyor diyolar
Bulut74 Aiise bugün 37+1 olduk. 2 hafta önden gidiyor. Kasılmalar, yalancı sancılar dışında gayet iyiyiz. Yarın nst gircem bakalım ne çıkacak 🤗☺️