Aslimutlu imkanınız varsa bir de üniversite ye görünün derim, çünkü hastane ve doktor ne kadar rahat olursa olsun bazen donanım olarak yeterli olmayabilir, ben özel ve devlet paralel gidiyorum ve ikisi de iyi hastane, ancak devletteki doktor, son haftalarda doğumun nasıl olacağına karar vercez ve duruma göre araştırma hastanesi ya da üniversite ye sevk ederiz dedi, üniversite lerde riskli gebelik bölümü oluyormuş.. 3hafta sonra bi kaç tahlil sonucu karar verilecek, bu konuda devletteki doktora güveniyorum, çünkü bilirsiniz gerek görmedikçe sezaryenden yana olmuyorlar, ok bi sorun yok derse de normal özelimde doğumu yapıcam inşallah 😍 🙏🤞