Cennetgc tecrübemle yazıyorm 19 aylık kızım var 12 ay prima kullandm boşa bi ton para vermişim diyebilirim güzel ama kimyasal cok ve pahalı acayip sleppy sevenedim nemli gibi bırakıyo ıslak topaklanıyor en güxeli primayla başa baş giden migros bezi minies hemde 25₺ kesin deneyin derim