Aybukeekersaran
Kızlar eşim askeri personel tayinimiz Kastamonu’ya çıktı Temmuz ayında Kastamonu’ya gelicez Allah nasip ederse 25 haftalık hamileyim önerebilceğiniz hastane ve doktor varmı doğumumu kendi evimde yapmak istiyorum eşimde yanımda olsun istiyorum
Ngs55
Hayırlı olsun bizde Kastamonu ağlı da askerdik şimdi Batman’a çıktı tayinimiz :) Kastamonu merkezde tek bir özel hastane var Anadolu hastanesi Süleyman bey i önerebilirim gayet başarılı bi doktor
Aybukeekersaran
Ngs55 çok teşekkür ederim
Seyma1234
Merhaba hayırlı olsun Kastamonu’da yaşıyorum Zaten tek özel hastane var ve süleyman öztürk Herkes sanırım aynısını önerecektir. Çok memnun kalırsınız gayet bilgili tek sorun beklemek onun için de ilk randevuyu falan alırsanız sizin için rahat olur
Aybukeekersaran
Seyma1234 çok teşekkür ederim