Osmanazli ben en son veterinerlere ilaç satan bir eczanede bulmuştum. Köpeklere de yapılıyormuş bu iğne. Şuan 4 tane yedeğim var ama tehlikem devam ettiği için acil durumlar için saklıyorum. Bir de e devlet üzerinden cimer’e şikayet edin ki bu işe bir çözüm bulsunlar. Ven şikayetimi ettim ama daha fazla şikayet gitmesi gerek 6 aydır bu ilaç piyasada yok