EcemAlptkn Bence tetanozu doktorunuza bir sorun derim. Bana hemsire 20. Haftada gel dedi yeni yaptirdim 1 ay sonra 2. Doz dedi hatta dogumdan sonra da sanirim 2 kere daha yapilinca omur boyu gidiyomus. Tetanozun yapilma amaci zaten dogumda kullanilan malzemelerden herhangi bir mikrop, ya da komplikasyon olusmasin diye. O yuzden bence doktorunuza sorun oyle karar verin yaptirip yaptirmamaya.